Inschrijving Jaarmarkt

De Oranjevereniging Nootdorp organiseert op 1 juli 2023 namens de winkeliersvereniging van De Parade de Nootdorpse Jaarmarkt.
De markt wordt gehouden van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Belangrijk hierbij te vermelden is dat het niet is toegestaan om voortijdig weg te gaan.

Lokale winkeliers en anderen kunnen overdag een kraam of standplaats huren.
De prijs voor een kraam is slechts € 49,- excl. BTW, voor een grondplaats € 11,- excl. BTW per meter en voor winkeliers van Parade Nootdorp hanteren we €28,- excl. BTW voor een kraam.

Wat is de naam van uw bedrijf?

Wat is uw volledige naam?

Wat is de straatnaam in uw adres waar eventuele post naar toe kan?

Wat is het huisnummer in uw adres?

Wat is de postcode in uw adres?

Wat is uw plaatsnaam?

Wat is uw mobiel telefoonnummer?

Wat is uw email addres.

Wat is het type kraam dat u wenst?

Hoeveel kramen wilt u?

Hoe groot is uw benodigde grondplaats (strekkende meter)?

In het geval van een eigen kraam kan hier het aantal meters voor de grondplaats worden aangegeven.

Beschrijf de koopwaar die u wilt verkopen.

Vergoeding voor horecaplaatsen in nader overleg met organisatie. Na inschrijving ontvangt u een factuur, die voor 15 juni betaald moet zijn. Bij niet tijdige betaling kan uw kraam vergeven worden aan een andere partij.