Zaterdagmiddag 11 augustus

Houd u van sportief bezig zijn, gezellig een biertje drinken of kunt u heel goed alles bekijken vanaf de zijlijn? Zorg dan zeker dat u bij dit leuke evenement bent. In Nootdorp hebben we ons eigen Nootdorps Bedrijven Beach Volleybal Toernooi (NBBVT) op het strand van de Dobbeplas dat nu voor de 15e keer georganiseerd wordt door de Oranjevereniging Nootdorp samen met DEO Volleybal tijdens de Nootdorpse Kermisweek.

Bij het grote strand van de Dobbeplas spelen we op 3 velden.
Verschillende teams zullen, 5 tegen 5, tegen elkaar spelen om de eerste plaats. Ook dit jaar heeft de organisatie gezorgd voor de velden, gezellige muziek, een bar en na afloop een barbecue voor de spelers/speelsters en hun partners.

Vijftiende!

Natuurlijk gaan de teams ook in deze vijftiende editie de strijd aan met elkaar, maar het zal ook zeker een gezellig spektakel worden. De wedstrijden beginnen om 13.00 uur en de finales en de prijsuitreiking zijn naar verwachting tussen 16.00 en 17.00 uur.
Wilt u genieten van deze sportactiviteit, kom dan gezellig naar het Dobbeplasstrand!
De bar is open voor iedereen, dus kom zeker even langs.

De sponsors van 2018 vindt u hier.

Foto's
Tijdens het evenement worden er foto's gemaakt. Deze worden gratis ter beschikking gesteld. Deze kunt u hier vinden.
Als u het leuk vindt uw eigen foto's hier te delen, neem dan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. contact met ons op.

NBVT 2016 024

Foto impressie beach volleybal tournooi zaterdag 12 augustus 2017: