Inschrijven stages

Welkom bij de inschrijf module voor (maatschappelijke) stagiaires. De Oranjevereniging Nootdorp (OVN) organiseert relatief veel evenementen. Dus is er altijd wel plaats voor een stagiaire of een maatschappelijke stagiaire op vele niveaus. We bestaan al 65 jaar en hebben altijd stagiaires die bij de vele kleine en grote klussen helpen. Er is veel expertise in het team, dus als er begeleiding nodig is kan dit altijd worden geregeld. Hieronder vind je een kort inschrijfformulier wat je kunt invullen en dan nemen wij contact met je op.

Algemene gegevens

Voornaam (*)

Geef aub uw voornaam
Achternaam (*)

Geef aub uw achternaam
Email (*)

Geef aub uw email address.
Straatnaam (*)

Geef aub uw straatnaam.
Huisnummer (*)

Geef aub uw huisnummer.
Postcode (*)

Geef aub uw postcode.
Woonplaats (*)

Geef aub uw woonplaats.

Op deze pagina kunt u aangeven voor welke evenementen u (maatschappelijke) stagiaire wilt zijn. De evenementen worden op hun eigen pagina beschreven.

Evenementen (*)

Op deze pagina kunt u aangeven voor welke rollen u (maatschappelijke) stagiaire wilt zijn. U kunt meerdere antwoorden aankruisen. We gebruiken 2 pagina's.

Rollen

Op deze tweede pagina vindt u een aantal nieuwe rollen. Misschien vindt u het leuk om samen met ons deze rollen te gaan ontdekken. OF Misschien heeft u er veel ervaring in en wilt u ons helpen?

Rollen (nieuw)

Op deze pagina kunt u aanvullende informatie kwijt. Bijvoorbeeld: - de maatschappelijke stage duurt op mijn school 10 uur in totaal. - Gedurende de stage periode moet ik 1 dag in de week aan de opdracht werken. Let wel! De Oranjevereniging Nootdorp is geen bedrijf.

Aanvullende informatie

Anti-spam controle (*)