Na het geweldige succes van de Nootdorpse kermisweek sluit Oranjevereniging Nootdorp het feestseizoen 2018 af op zondag  9 September met NootPoP.

Het festival word gehouden op de parkeerplaatsen aan de Ds. C. Spoorlaan achter het Oude Raadhuis en het is elk jaar weer een daverend succes.

Het programma van 2018:

12:00     Terrein open

12:30     Regionaal talent van de Talentenjacht

14:15     Christa Kerdijk

15:30     O’Nine

Tussen de optredens door zal DJ Marsie een feestje bouwen!

Zorg dat je op tijd bent, want we barstten gelijk los!

Met dank aan de sponsors van dit evenement:

autobedrijf nootenboom bv nootdorp 445 logo 280 Logo De Vang Truckmodel Logerij logoVenrooijBouw  Renewi logo

Het festivalterrein

Het terrein is alleen toegankelijk vanaf de Ds. C. Spoorlaan ter hoogte van de kleine parkeerplaats. Wij vragen u zoveel mogelijk lopend of op de fiets te komen, omdat er in de omgeving beperkte mogelijkheid is tot parkeren. Ook zal de Ds. C. Spoorlaan zal worden afgesloten voor alle verkeer i.v.m. de toegang van hulpdiensten.

Eten, drinken en Fun for Kids

Tijdens NootPoP zal en mag het ons Nootdorpers niet ontbreken aan een hapje en een drankje. Ook dit jaar zal barman Wilco en zijn team vakkundig de biertap bedienen. Voor de lekkere trek komt u niets tekort op Nootpop. Voor de kinderen is er een springkussen aanwezig, dus ouders kunnen genieten van de muziek en de sfeer terwijl de kinderen zich uitleven op het springkussen.
Zelf meegebrachte eet- en drinkwaren mogen niet op het festivalterrein worden genuttigd. Ook wij weten van 18NIX, hierop zal worden gecontroleerd.

Wij bedanken de volgende sponsors voor het mede mogelijk maken van NootPoP:

* Autobedrijf Nootenboom B.V.
* www.Truckmodel.nl
* De Vang eten & drinken
* Logerij Nootdorp
* Bouwbedrijf Van Venrooij B.V.

Regionaal Talent

We beginnen de middag met muziek uit eigen regio. Oranjevereniging Nootdorp wil regionaal talent laten zien en geven die dan ook graag een podium. Op deze manier kunnen jullie kennis maken met wat wij als regio in huis hebben en dat is niet mis. Tijdens de  WinterStar talentenjacht,  die plaatsvond  bij diverse Horeca locaties in onze regio werden de talenten ontdekt. In Café m’n  Broer was dan ook drie keer een ware strijd bezig tussen de kandidaten.  Oranjevereniging Nootdorp kreeg de organisatoren van dit evenement zover om de toppers van deze talentenjacht op te laten treden tijdens NootPoP 2018. Als Toptalent komt zelfs de winnaar van de WinterStar talentenjacht Michael Angelo Levoleger naar NootPoP.

Christa Kerdijk

De liefde voor het zingen is bij Christa begonnen toen zij als 15-jarig meisje in de band van haar vader “The Telstars” mee ging doen als lead zangeres. Met deze Noord-Hollandse band, bekend van vele bruiloften en evenementen, waar Christa 25 jaar deel van heeft uitgemaakt heeft ze veel podium ervaring opgedaan.
De in Lisse woonachtige Christa Kerdijk is een bevlogen, gepassioneerd en professionele dame waar pure liefde voor entertainment vanaf straalt.
In de 30 jaar dat ze inmiddels in het muziekvak meedraait, heeft ze met veel grote namen het podium mogen delen zoals o.a. Peter Beense, Tino Martin, Wolter Kroes, Anita Meijer en vele anderen.
Sinds 5 jaar is Christa begonnen met het uitbrengen van solo singles en heeft inmiddels drie liedjes op haar naam staan; "Hou me vast" , “Één tel in de tijd" en “Geef mij nog één keer jouw liefde”
In 2013 heeft Christa meegedaan aan het programma “Bloed Zweet en Tranen” van SBS6 en in maart van dit jaar aan het programma “Opzoek naar de 5e Topper” De juryleden Gerard Joling en Jan Smit waren zeer positief en kozen voor een volgende ronde. De twee ander juryleden Jeroen van den Boom en René Froger waren het er over eens dat ze een erg goede stem had, maar voor hen helaas niet genoeg om door te gaan naar de vervolg rondes. Fifty fifty, zo’n uitslag.
Een mooie kans dus voor Christa’s enthousiaste publiek om haar op eigen kracht naar een definitief succes in haar carrière te begeleiden! In elk geval is Christa, door mee te doen aan dit programma, weer een ervaring rijker en gaat ze vol energie en onverminderd door met haar zangcarrière. Deze all-round zangeres heeft er voor gekozen om een verrassende weg in te slaan door haar nieuwe single te maken. Geniet van dit zomerse nummer en “Leef je eigen Droom”…

Nootdorp laat je horen!!!!  Zing mee met  Christa Kerdijk.

O’Nine

Als hoofdact  van deze middag boekten wij voor jullie O’Nine, één van de meest veelbelovende allround coverbands van dit moment!  Vijf jonge honden met tonnen energie, klaar om van ons evenement een TOP-feest te maken!
De bekendste en leukste hits van de afgelopen 30 jaar komen voorbij in een wervelende show, waarbij niemand stil kan blijven staan.
Met inmiddels meer dan 300 optredens in de afgelopen jaren heeft O’nine bewezen één van de vetste en energiekste coverbands van dit moment te zijn. Kermissen, dorpsfeesten, tentfeesten, bedrijfsfeesten, jubilea, verjaardagen, bruiloften en echtscheidingen ontkomen niet aan de moddervette covers van deze heren.

Party DJ Marsie

Party DJ Marsie heeft van zich laten horen bij de Oranjevereniging tijdens Koningsdag en op ons Zomerterras. We zijn gek op onze locals en daarom hebben wij voor jullie nogmaals deze Nootdorpse DJ  geboekt.  Party DJ Marsie wordt veel geboekt in Nootdorp en omstreken en is voor veel Nootdorpers bekend van een swingend feest.  Deze DJ draait voor iedereen wat wils op feestgebied. Bij ons op Nootpop  draait hij tussen de verschillende optredens, om de stemming er goed in te houden, dan wel te verhogen. Hij heet niet voor niks Party DJ! Let’s begin the party!

De perfecte afsluiter voor NootPoP 2018!

Foto Michael Angeloe Levoleger

Michael Angelo