Zomerterras woensdag 7 augustus 2019

20.30 uur  Zanger Hans
21.30 uur  Christa Kerdijk
22.15 uur  Finale Party DJ Marsie
23.00 uur  Einde zomerterras.

Tussen de optredens door zal DJ Marsie een feestje bouwen.

We beginnen de middag met muziek uit eigen regio. Oranjevereniging Nootdorp wil regionaal talent laten zien en geven die dan ook graag een podium. Op deze manier kunnen jullie kennis maken met wat wij als regio in huis hebben en dat is niet mis.

Remy Vesta is 38 jaar en woonachtig in De Lier. Zingen is zijn passie en hij is dan ook druk bezig zijn werk ervan te maken. Hij ziet er naar uit om er in Nootdorp een feestje van te maken.

Ellen van de Berg komt uit Nootdorp en vormt samen met Meike, Isabella en Samantha een hippe band. Ze noemen zichzelf  “De meisjes”. De groep maakt nu zo een 4 jaar muziek in allerlei formaties, aangezien de schema’s van de meisjes niet bepaald gelijk lopen.  Ook 7 Augustus ontbreekt er helaas eentje, maar ondanks dat hebben ze er zin in!

Jennifer van Veen en Maxime Vogels zijn 2 meiden die al heel lang zingen en muziek gewoon altijd  leuk vinden. De meiden zullen ons verrassen en van zich laten horen. Ze zullen zichzelf begeleiden met de gitaar.

Zanger Hans

Grote trekpleister dit jaar is wederom Zanger Hans. Ken je Hans niet? Nou kom dan maar heel gauw naar het Zomerterras en geniet van deze top entertainer! Want het feest gaat vanaf 20.30 uur echt los barstten.

Christa Kerdijk

Christa Kerdijk neemt het stokje over en zal ons nog verder in de Feestmood brengen. De in Lisse woonachtige Christa Kerdijk is een bevlogen, gepassioneerd en professionele dame waar pure liefde voor entertainment vanaf straalt.  In de 30 jaar dat ze inmiddels in het muziekvak meedraait, heeft ze met veel grote namen het podium mogen delen zoals o.a. Peter Beense, Tino Martin, Wolter Kroes en vele anderen. Nootdorp laat je horen!!!!  Zing mee met  Christa Kerdijk.

DJ Marsie

Grote finale-afsluiter zal zijn onze lokale huis DJ. Party DJ Marsie bekend  in Nootdorp en omstreken zal het Paradeplein weer op zijn grondvesten doen trillen. Tijdens het zomerterras zal DJ Marsie  tussen de optredens door zorgen voor gezellige muziek en tijdens de finale-afsluiter gaan we los, zodat er een feestje gebouwd kan gaan worden.

Bovenstaande impressie belooft veel. Reden te meer om gezellig op ons terras te komen genieten!

Foto impressie zomerterras 2019: