Beach Volleybal aan de Dobbeplas

Hoofdsponsor dit jaar is ruseler en van herk

Oranjevereniging Nootdorp organiseert de inmiddels 19e editie van het Nootdorpse Beach Volleybal Toernooi (NBVT) op het strand van de Dobbeplas. Dit evenement wordt gehouden op zaterdagmiddag 10 augustus tijdens de Nootdorpse Kermisweek. Aanvang 11.30 uur, start wedstrijden 12.30 uur.

Verschillende teams kunnen strijden om de sportiviteitsprijs en natuurlijk de 1e prijs. Er wordt 5 tegen 5 gespeeld  met minimaal 1 dame in het speelveld.

Het motto blijft ook voor de 19e keer onveranderd: plezier is belangrijker dan winnen. Het is een leuke middag voor de deelnemers en toeschouwers.
Wegens succes draait ook dit jaar DJ Ray zonnige zomervibes voor het ultieme zomer- en strandgevoel.
We sluiten af met een gezellige barbecue om 17.15 uur.

De inschrijving voor nieuwe teams is gesloten: alle plekken voor het toernooi zitten vol.

Inschrijven voor BBQ is nog mogelijk
Je kunt nog wel inschrijven voor de BBQ. Je kan dit doen met deze link naar het BBQ-formulier.
Het is mogelijk voor supporters en andere bezoekers om voor de barbecue aan te melden.
De kosten voor de BBQ zijn € 20,00 per persoon.

Aanmelding en betaling vóór 27 juli a.s..

Wij van Oranjevereniging Nootdorp hebben er zin in en zijn er klaar voor om iedereen weer een onvergetelijke en sportieve middag te verzorgen.

We hopen er uiteraard niet op, maar bij slechte weersomstandigheden behoudt de organisatie het recht om het evenement af te blazen.

2022 NBVT Beach volley klein

Het Beachvolleybaltoernooi wordt mede mogelijk gemaakt door :

Autobedrijf Mebude koning self storage van website

Lindeman  Logo Sprinkhuizen  Leon Pex Installatietechniek