Verslag Beach Volleybal 2018

Op 11 aug 2018 vond alweer het 15e Nootdorpse Beach Volleybal toernooi plaats.
Met dank aan een zeer grote groep mensen, kijken wij weer terug naar een geslaagd toernooi bij de Dobbeplas.
Bij de grote groep mensen benoemen wij natuurlijk de enthousiaste spelers, waarvan we met 18 teams volledig gevuld waren.
Maar ook: onze vrijwilligers, de sponsoren, de EHBO, barbezetting, de toeleveranciers en de toeschouwers die in groten getale kwamen aanmoedigen. Het weer was perfect, het spel gezellig en ook is er gestreden voor de bekers.
Uiteindelijk belandde “Team Dewi”, “Oneindig Ameland”, “Het is Friss hier” en “AH DC Pijnacker”, in de finale. Deze teams waren erg aan elkaar gewaagd, het spel liep gelijk.
Uiteindelijk ging “Team Dewi” naar huis met de 1e plaats. “AH-DC Pijnacker” met de 2e en “Oneindig Ameland” met de 3e prijs. De “Buurtvaderzzz”, ontvingen de sportiviteitsprijs.
Voor de toeschouwers een mooie dag, met fraai spel en gezelligheid, onder genot van een drankje.
Na uitreiking van de prijzen hebben we de middag afgesloten met een gezellige barbecue.

Nogmaals dank en tot volgend jaar.

De NBVT-organisatie Willem, Peter en Marien

Zaterdagmiddag 10 augustus 2019

Houd u van sportief bezig zijn, gezellig een biertje drinken of kunt u heel goed alles bekijken vanaf de zijlijn? Zorg dan zeker dat u bij dit leuke evenement bent. In Nootdorp hebben we ons eigen Nootdorps Bedrijven Beach Volleybal Toernooi (NBBVT) op het strand van de Dobbeplas dat nu voor de 15e keer georganiseerd wordt door de Oranjevereniging Nootdorp samen met DEO Volleybal tijdens de Nootdorpse Kermisweek.

Bij het grote strand van de Dobbeplas spelen we op 3 velden.
Verschillende teams zullen, 5 tegen 5, tegen elkaar spelen om de eerste plaats. Ook dit jaar heeft de organisatie gezorgd voor de velden, gezellige muziek, een bar en na afloop een barbecue voor de spelers/speelsters en hun partners.

Vijftiende!

Natuurlijk gaan de teams ook in deze vijftiende editie de strijd aan met elkaar, maar het zal ook zeker een gezellig spektakel worden. De wedstrijden beginnen om 13.00 uur en de finales en de prijsuitreiking zijn naar verwachting tussen 16.00 en 17.00 uur.
Wilt u genieten van deze sportactiviteit, kom dan gezellig naar het Dobbeplasstrand!
De bar is open voor iedereen, dus kom zeker even langs.

De sponsors van 2018 vindt u hier.

Foto's
Tijdens het evenement worden er foto's gemaakt. Deze worden gratis ter beschikking gesteld. Deze kunt u hier vinden.
Als u het leuk vindt uw eigen foto's hier te delen, neem dan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. contact met ons op.

NBVT 2016 024

Foto impressie beach volleybal tournooi zaterdag 12 augustus 2017: