Zaterdagmiddag 12 augustus 2023

Ook dit jaar organiseert Oranjevereniging Nootdorp samen met DEO Volleybal de 18e edititie van het Nootdorpse Beach Volleybal Toernooi (NBVT) op het strand van de Dobbeplas.
Verschillende teams zullen, 5 tegen 5, op 3 beachvolleybalvelden tegen elkaar spelen om de eerste plaats.

De organisatie zorgt voor de velden, gezellige muziek, een bar en na afloop een barbecue voor de spelers/speelsters en hun partners.

Aanvang is om 12.00 uur. De wedstrijden beginnen om 13.00 uur en de finales en de prijsuitreiking zijn naar verwachting tussen 16.00 en 17.00 uur.

Inschrijven is niet meer mogelijk. Het toernooi is qua teams helemaal vol!

Wilt u als bezoeker genieten van deze sportactiviteit? Kom dan gezellig naar het Dobbeplasstrand!
De bar is open voor iedereen, dus kom zeker even langs.

We hopen er uiteraard niet op, maar bij slechte weersomstandigheden behoudt de organisatie het recht om het evenement af te blazen.

2022 NBVT Beach volley klein