De Oranjevereniging Nootdorp (OVN) heeft gezellige en enthousiaste teams van vrijwilligers.
Deze teams zijn altijd op zoek naar meer mensen, omdat daardoor de mogelijkheid ontstaat nog meer leuke activiteiten te organiseren voor Nootdorp.

Een aantal voorbeelden: op een evenement als Koningsdag lopen ruim 100 vrijwilligers rond, voor Nootpop zijn dat er bijna 60.

Is vrijwilliger zijn moeilijk?
De meeste taken zijn niet moeilijk en wel leuk, maar dat ligt voor iedereen anders. Vanuit de OVN wordt er altijd gezorgd voor begeleiding vanuit het team.

Kost het veel tijd?
Nee. Je geeft zelf aan hoeveel tijd je wilt besteden. Kun je alleen in de ochtend? Geen probleem. Geef dit aan. Weet je nog niet of je over een paar maanden vrij hebt? We doen altijd eerst een voorstel planning. Hierdoor heb je altijd de gelegenheid om zaken te veranderen.

Welke rollen zijn er?
De rollen zijn beschreven in een overzicht. Het betreft: opbouwen, afbreken, transport, schoonmaken, bar, koffiebar, BBQ, poffertjes, pannenkoeken, suikerspin, ijs, elektra, muziek, marktmeester, bejaardenbegeleiding, begeleiding springkussen, schminken, pannavoetbal, beachvolleybal, darten, kanovaren, vissen, fotograaf, Facebook, Instagram, Twitter, website, krant, verzorging vrijwilligers, kassa, sponsors benaderen en donateurkaarten verkopen.

Hoe meld ik mij aan?
Ben je enthousiast, of heb je vragen stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je kunt je ook hier direct aanmelden. Je krijgt dan een volledig overzicht van de evenementen en rollen waar je je voorkeur kunt aankruisen.

Is er bij het komende evenement al gelegenheid om mee te doen?
Tuurlijk. Er is altijd gelegenheid om te komen kijken en/of te helpen.

Is er achter de schermen gelegenheid mee te doen?
De OVN heeft ook achter de schermen veel te doen. Enkele voorbeelden waarvoor je je ons kan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:

• Bestuurslid

• Social media en website communicatie:
    We hebben een aantal kanalen waarop wij over onze activiteiten berichtten. Zo hebben we natuurlijk deze website, maar ook Facebook, Instagram en we onderhouden ook contacten met de Eendracht en Nootdorp Nu.

Welke gegevens heeft de OVN vastgelegd over mij?
De OVN wil hierin volledig transparant zijn en voldoen aan alle privacy-regels. Je kunt de opgeslagen gegevens opvragen of laten deleten door een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. te sturen. Klik Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.