Inschrijven stages

Welkom bij de inschrijf module voor (maatschappelijke) stagiaires. De Oranjevereniging Nootdorp (OVN) organiseert relatief veel evenementen. Dus is er altijd wel plaats voor een stagiaire of een maatschappelijke stagiaire op vele niveaus. We bestaan al 65 jaar en hebben altijd stagiaires die bij de vele kleine en grote klussen helpen. Er is veel expertise in het team, dus als er begeleiding nodig is kan dit altijd worden geregeld. Hieronder vind je een kort inschrijfformulier wat je kunt invullen en dan nemen wij contact met je op.
Algemene gegevens
Geef aub uw voornaam

Geef aub uw achternaam

Geef aub uw email address.

Geef aub uw straatnaam.

Geef aub uw huisnummer.

Geef aub uw postcode.

Geef aub uw woonplaats.

Ongeldige invoer

Op deze pagina kan je aangeven voor welke evenementen je (maatschappelijke) stagiaire wilt zijn. De evenementen worden op hun eigen pagina beschreven.

Op deze pagina kan je aangeven voor welke rollen je (maatschappelijke) stagiaire wilt zijn. Je kan meerdere antwoorden aankruizen. We gebruiken 2 pagina's.

Op deze tweede pagina vind je een aantal nieuwe rollen. Misschien vind je het leuk om samen met ons deze rollen te gaan ontdekken. OF Misschien heb je er veel ervaring in en wil je ons helpen?

Op deze pagina kunt u aanvullende informatie kwijt. Bijvoorbeeld: - de maatschappelijke stage duurt op mijn school 10 uur in totaal. - Gedurende de stage periode moet ik 1 dag in de week aan de opdracht werken. Let wel! De Oranjevereniging Nootdorp is geen bedrijf.

Anti-spam controle
Ververs Ongeldige invoer