Inschrijven vrijwilliger

Welkom bij de inschrijf module voor vrijwilligers.

De Oranje Vereniging Nootdorp (OVN) organiseert veel evenementen en heeft elk jaar een gezellig, energiek en groot team hier voor.
Op een typische Koningsdag lopen er bijvoorbeeld vaak meer dan 100 vrijwilligers rond. Er is voor iedereen wel een leuke rol te vinden.

En als we samen dan ook de noodzakelijke dingen oppakken, dan staan de  OVN evenementen ook dit jaar weer als een huis.
Wanneer je je inschrijft als vrijwilliger, dan zullen je gegevens alleen worden gebruikt om je te benaderen voor OVN-activiteiten.
Je gegevens worden met niemand anders gedeeld.

Alvast bedankt voor je moeite en inzet!

Algemene gegevens

Geef aub uw voornaam

Geef aub uw achternaam

Geef aub uw email address.

Ongeldige invoer

Op deze pagina kan je aangeven voor welke evenementen je vrijwilliger wilt zijn.
De volgende pagina gaat over de rol die je wilt vervullen.

Op deze pagina kan je aangeven voor welke rollen je vrijwilliger wilt zijn. Je kunt meerdere antwoorden aangeven.
We gebruiken meerdere pagina's.

Op deze pagina vind je een aantal meer algemene rollen die de evenementen overstijgen.

Voor sommige rollen is het verplicht of raadzaam bepaalde diploma's of certificaten te hebben.
Op deze pagina kan je aangeven welke relevante diploma's of certificaten je hebt.