Inschrijven vrijwilliger
Welkom bij de inschrijf module voor vrijwilligers 2019. De Oranjevereniging Nootdorp (OVN) organiseert veel evenementen en heeft elk jaar een gezellig, energiek en groot team hier voor. Op een typische Koningsdag lopen er bijvoorbeeld vaak meer dan 100 vrijwilligers rond. Er is voor iedereen wel een leuke rol te vinden. En als we samen dan ook de noodzakelijke dingen oppakken, dan staan onze/jullie evenementen ook dit jaar weer als een huis. Wanneer je je inschrijft als vrijwilliger, dan zullen je gegevens alleen worden gebruikt om je te benaderen voor OVN-activiteiten. Je gegevens worden met niemand anders gedeeld. Alvast bedankt voor je moeite en inzet!
Algemene gegevens
Voornaam(*)
Geef aub uw voornaam
Achternaam(*)
Geef aub uw achternaam
Email(*)
Geef aub uw email address.
Telefoon(*)
Ongeldige invoer

Op deze pagina kunt u aangeven voor welke evenementen u vrijwilliger wilt zijn. De volgende pagina gaat over de rol die u wilt vervullen.
Evenementen(*)

Hoe kan ik deze andere persoon benaderen?

Op deze pagina kunt u aangeven voor welke rollen u vrijwilliger wilt zijn. U kunt meerdere antwoorden aankruisen. We gebruiken meerdere pagina's.
Rollen (1/3)

Rollen (2/3)

Aanvullende informatie

Op deze pagina vindt u een aantal nieuwe rollen. Misschien vindt u het leuk om samen met ons deze rollen te gaan ontdekken of misschien heeft u er veel ervaring in en wilt u ons helpen?
Rollen (3/3)

Aanvullende informatie

Voor sommige rollen is het verplicht of raadzaam bepaalde diploma's of certificaten te hebben. Op deze pagina kunt u aangeven welke relevante diploma's of certificaten u heeft.